Löning igår och det absolut hetaste fyndet inom köksutrustning just nu☝

Är du trött på torra och spruckna händer? Det är jag. Och jag har varken tid, lust eller ork med världens tråkigaste hus syssla heller för den delen. Har till och med lagt upp dom lite reklam flashigt sådär!
Dessa hittar ni på Willys i Trollhättan ☝️ Med detta köpet vet ja ju att de inte finns nån ursäkt för att inte laga mat längre. Jaja det ska nog bli bättring nu. Jag har faktiskt ett kort att dela med mig av när jag står i köket, pizzan höll dock på att brinna upp underifrån på nått sätt, då ja ställde plåten på en platta ja glömt stänga av. De va ingen fara, Kelly min 12 åriga kompanjon har koll på grejerna, hon såg hur de rök från pizzan och styrde snabbt upp det hela 😎 Jag stod mer som en 💀 Efter ja bränt upp mig redan en gång innan.