Lite bilder från dagen och något VIKTIGT att tänka på☝️

Ibland tror jag att alla som har husdjur kan känna just denna känslan!
Speciellt om alla andra har fel och bara du har rätt, har jag inte rätt?☝️ Inte mycket tomma luckor man hat egentligen när man jobbar heltid. De vet väll alla som gör det. Visst finns det tid men vad man prioriterar är ju så olika. Jag har spenderat dagen med Molly, Mollsan min hund, monster, kallar henne för allt möjligt ☝️ Jag hade så gärna jobbat kväll imorgon och haft henne här, men nu får hon sova hos mamma och pappa. Hon har tur hon som nästan aldrig är ensam. Och till alla dessa idioter som låser in sina hundar i bilen under sommarens hetta, jag tvekar inte en sekund på att sparka sönder din ruta. Hoppas dom flesta tänker och gör detsamma, för tyvärr kommer det alltid finnas hundägare som borde låsas in på psyk för gott.
Det är så viktigt tycker jag att inte bara gå förbi och nonchalera, lika idiotiskt det ☝️😡 Här kommer lite kort från dagen!
Duktigt Molly, äter bara när det är varsågod, men jävligt sugen är hon!
Den här fick man ta bort fort, tycker den e söt men hon har hunnit mördbulta ögat å örat lite. Ja va snabb ändå!
De va dagen de👌👍 härligt här ute på landet nu! Hej hej