Hemkörning choklad?!

Efter mycket slit idag, ja skrev ju ändå ut säkert 6 gånger så mycket papper som var meningen. Se inlägget före detta. Ja ialla fall efter mycket slit som sagt är jag ju ändå värd choklad. Men vart fan e leveransen? Man kan ju tro att vi lever på typ stenåldern. Har vi inte kommit längre? Ja kände mig ungefär som en karaktär ur creepshow med Stephen King. -I want my fathers day cake
Ja minns att han fick kakan till slut ialla fall 😂 Ja fick min choklad idag ja me, men ja tycker verkligen att man borde börja med hemkörning Marabou, är man såhär lat som jag e just nu så ropar ja också som han i Creepshow, Jag vill ha min choklad. Jag har fått min choklad!
#1 - - Tommi:

Creepshow; The most fun you'll ever have BEING SCARED..
Får bli min nattafilm, tack för inspiration och förmodligen kvaddad dygnsrytm ;)

Svar: Så lite så :) kul att mina tankar kommer till nytta haha😆
Ida Lund

#2 - - Bubben....:

Så bra så... Kunde inte säga det bättre. :)

Svar: 😄☺️👍
Ida Lund